Postup při reklamaci

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě.
Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

V případě, že přes veškeré úsilí firmy Centrální vysavače Allegro o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění reklamace postupujte dle tohoto návodu:

  • Jedná-li se o centrální vysavač nebo příslušenství k centrálnímu vysávání značky Allegro, které je v záruce, lze přesnou příčinu možné závady diagnostikovat pouze v našem autorizovaném servisním středisku.
  • Vadné zboží si od Vás odvezeme prostřednictvím přepravní služby GLS (samozřejmě na naše náklady).
  • Zboží bezpečně zabalte do pevného obalu (nejlépe originální krabice). V případě centrálního vysavače odstraňte nečistoty z prachového zásobníku.
  • Do zásilce nezapomeňte vložit záruční list spolu se stručným popisem závady.
  • Na adresu servis@allegrovac.cz nám prosím zašlete kontaktní jméno s adresou a telefonem pro vyzvednutí připravené zásilky.
  • Reklamaci je také možné uplatnit osobně přímo v našem servisním středisku.

Zásilka s reklamovaným zbožím bude následující pracovní den u Vás vyzvednutu a po opravě neprodleně odeslána zpět na uvedenou adresu. Celková doby opravy zpravidla nepřesahuje 10 pracovních dní.

ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS:

Centrální vysavače ALLEGRO
U Lípy 1515
539 01 HLINSKO

Pokud budete mít dotaz ohledně vaší reklamace, obraťte se také na náš email nebo infolinku:
Email: info@allegrovac.cz
Telefon: +420 461 100 539

Kompletní reklamační řád je k nahlédnutí zde.

Odeslat článek známému   Vytisknout